EN DÖING?!?
eftersom hellidens slott som vi besökte i tisdags ligger strax intill tidaholm turistade vi även i själva stan där vi tog oss en å-promenad vi gladdes bl.a. åt många gamla pittoreska trähus å fina blomsterarrangemang som givetvis resulterade i en hel del foton jag ville som brukligt är när jag turistar besöka kyrkan som stod mitt i byn jag: öppet eller stängt nu gissar vi bästa makan: stängt jag: öppet jag vann solhatten av för att göra besöket värdigt å vördnadsfullt stor tung dörr öppnas vi träder försiktigt å tyst in å får se att längst fram står en k i s t a 😱 😱 😱 vi vänder omedelbart på de klackar vi inte hade å begav oss av därifrån minst sagt förundrad över att man inte stängt kyrkan när det varit slash ska bli begravning som turistande kyrkobesökare vill man sannerligen inte välkomnas av en d ö i n g sen var det ju fotbolls-vm igår också... 👊 sydafrika gick efter en överraskande seger över sydkorea för första gången vidare från gruppspelet då ...