FIKAKORG
bästa makans å min fikakorg hamnade i hallen vi skulle precis som igår tillbringa stor del av dagen vid sjön men så blidde det inte för vädermänniskorna gör ju inte sitt jobb söndagens åska kom idag när vi var på väg bara att vända om då på gott å ont å ena sidan kan jag nu lämna ett bidrag till åkes tågresa det hade jag inte planerat å andra sidan är det synd om några fina avslappnande svala timmar på stranden svalt var det också igår kväll vilket lockade undertecknad till att njuta av lite balconyhanging inför norge-frankrike som jag dock stängde av efter några minuter norge med b-lag å underläge efter 2 minuter big no no man kan nog anta att norrmännen inte ville riskera att åka på en torsk mot sverige dålig stil ut mot vättern senegal vidare - kul synd om iran - så många chanser att avgöra mot egypten kap verde vidare - sensation superkul in mot gården jag är ett stort fan av laginsatser gemensamma kämpatag kollektivet hjärtat i motsats till lag där allt kretsar ...