SKYLTSÖNDAG #381

Jaha...då blir det första skyltsöndagen på nya bloggen men långt ifrån första för bp:s utmaning

å jag fortsätter väl med min semesterdokumentation . . . 

idag från stöpen där vi hyrde en liten stuga

självklart fanns det en å annan skylt att fota där också . . . 

både ute å inne

visst är det väl coolt med gamla burkar . . .

tänk om man haft vett å plats att spara allt gammalt . . .
spisen var tyvärr inte brukbar men icke desto mindre sevärd
avslutningsvis två goda trevliga tyskar . . .
samt ett kul fynd från facebook
ha nu en skön söndag å 
k r a m a r    v a r a n d r a

Kommentarer

  1. Men vilket elände md din sida... o-bra! Men det styr du upp med braiga skyltar. Lek med ungarna :) :) Klart vi ska kramas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra...krama varandra en extra gång från oss.....

      Radera
  2. Grattis till nya bloggen. Äntligen! Inte en dag för tidigt om du frågar mig:-)
    Å så blev det i vanlig ordning en super Skyltsöndag hos dig. Älskar också gamla burkar, men har själv aldrig samlat dom. Troligen för att jag inte hade nåt vettigt att fylla burkarna med...
    Tack för öltipsen. Gissar att ölen gick ner utan problem;-)
    Önskar dig lycka till med "min" bloggplattform och tackar så mycket för skyltarna och länken:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, jag vet att du klagat många gånger, men nu fick jag som sagt nog...."råget var måttad" :) :)
      Ölen smakade göttigottgott :)

      Radera
  3. Givetvis så leker vi med ungarna! Gamla burkar hör till mina favoriter, så vackra på sitt sätt. Tack för fin skyltning igen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

SPEGLINGAR

KÄRLEK . . .