ALLA SOFFPOTATISARS DAG . . .

alltså ibland undrar jag om inte orsakullan hittar på vissa av våra speciella firardagar . . 

hur som helst vill hon naturligtvis veta om jag är en soffpotatis å det är jag om än inte alltid men allt mer . . .

med ålderns rätt får jag väl säga . . .
sen är det ju gött å läsa och se sport eller annat intressant på tv
sen är det ju faktiskt så att . . .
är man ute å joggar sometimes tränar på gymmet ganska regelbundet simmar då å då å har en hel del halvmaror maror å andra lopp bakom sig då ja . . .
d å
har man all rätt i världen att njuta av
s o f f p o t a t i s t i l l v a r o n 




Kommentarer

  1. Hahaha! Du har absolut rätt till att vara en soffpotatis när du inte är upptagen med allt annat "hurtigt" som du har för dig.
    Nu är jag inte i närheten av dina sportiga insatser, men är det VM, EM, CL i fotboll så älskar jag att vara en soffpotatis:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

SPEGLINGAR

KÄRLEK . . .