ETT TUFFT BESLUT . . .

. . . var det onekligen när jag bestämde mig för att packa bilen å flytta till sverige
. . . att lämna det bästa jobb jag nånsin haft (på ett barnhem i berlin) 
. . . att lämna ungdomar å arbetskamrater jag älskade
. . . att lämna vänner å släktingar å mina biologiska rötter
m e n
jag ångrar inte en sekund mitt då tuffa beslut . . .
kunde inte få ett . . .
 bättre liv
 bättre familj
bättre "släktingar"
å
 vänner 
än jag har nu . . .
ja . . . 
outgrundliga äro herrens vägar




orsakullan



Kommentarer

  1. Detta måste vara tufft ja. Men du har ju klarat dig hyffsat bra ändå ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte klaga...kunde inte fått det bättre!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

KÄRLEK . . .

SKYLTSÖNDAG #433