DÅ VAR JAG HELT FEL UTE!

är ämnet för dagen enligt orsakullan . . . 

ja det skulle väl varit den gången vi var i falkenberg med svärföräldrarna å skulle gå på vallarnas friluftsteater å i stället för att läsa på en fysisk karta använde oss av gps . . .
efter att i minst 30 minuter cirkulerat runt i ett villakvarter med allehanda enkelriktat hamnade vi till slut i en återvändsgränd utanför en garageinfart å då meddelade gps:en att vi var framme å skulle gå sista biten till fots typ 1 km minst . . .
då tog jag fram den lilla stadskarten över falkenberg å hux flux var vi framme








Kommentarer

  1. Har aldrig kört efter gps och tror jag låter bli. Tror också på (uppdaterade) gamla, hederliga papperskartor. Min man var världens bästa navigator medan jag körde. Vallarnas friluftsteater besöks årligen av min bästis med familj.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att vi har ännu en sak gemensamt...undrar om det tillhör åldern?!?

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

SPEGLINGAR

KÄRLEK . . .