SKYLTSÖNDAG #394

 första advent å skyltsöndag enligt bp is rolling on as usual . . .
eftersom jag är lite motvals av mig bjuder jag 
i n t e
på några adventsskyltar vilket kanske även eventuellt möjligtvis kan bero på att jag vid tillfället för publiceringen av detta inlägg fortfarande befinner mig i dalarna där bästa makan å jag behaga att fira första advent 
jag börjar med papper till tyskt godis (se ovan)
ovanstående är en pizzeria i skövde där an vanlig pizza har storleken av en familjepizza å barnpizzan den av en vanlig vilket kan va bra å veta utifall man ämnar besöka stället . . .
nästa två alster är från en promenad tidigare i höstas . . . 
varför brandsläckaren var placerad där å på det viset har jag ingen aning om
- - - - - 
avsluta med två kul fynd från ansiktsboken
ha en underbar första advent





Kommentarer

  1. Haha, Napole-on och off, var jättekul! På den parkeringsplatsen hade jag och min tidigare bil platsat, grön som den var och jag är grön i tanken . Tack för skyltarna Christian och ha en fin inkommande vecka!

    SvaraRadera
  2. Du åt upp godiset alltså = Därav ingen skyltning ;)

    SvaraRadera
  3. Önskar dig också en fin första advent! Inte dumt att fira den i Dalarna:-)
    Skrattade gott åt brandsläckaren. Gissar att någon märkt att den inte fungerar längre och gjort sig av med den vid stolpen.
    Pizzerians logotyp är otroligt fin, helt i min smak:-) Å parkeringsskylten gör gröna bilar - hahaha:-)
    Tusen tack för en toppen första adventsskyltning:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR