BERÄTTA OM DIN UPPESITTARKVÄLL

är  orsakullan:s tema så dan före dopparedan

som väl är slipper jag tv-4 eländet i år eftersom jag kunde övertyga bästa makan om att det programmets bäst före datum gått ut för länge länge länge sen
annat var det förr då även svt hade en uppesittarkväll men numera är det mest reklam tråkiga lottdragningar hela tiden avhuggna rimstugor å mer eller mindre b-kändisar om ens det . . .
bästa makan å jag tar det väl allmänt lugnt å ser på program man annars bara stressar förbi under julen som t.ex. de obligatoriska
love actually 
kan du vissla johanna 
karl-bertil jonsson
å eventuellt lite till
javisst ja albert å herberts julkalender ska ses klart också . . . 






Kommentarer

  1. Har nog aldrig tittat på någon av uppesittarkvällarna. Inte riktigt min grej. Men Christmas Carol i filmversion kan jag (kanske) titta på;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det räknas för även då sitter du uppe..... ;)

      Radera
  2. Vi satt och såg bra många Maria Wern om det nu ska kallas uppesittarkväll :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

SPEGLINGAR

KÄRLEK . . .