IDAG FIRAS JULTRÖJANS DAG . . .

å orsakullan undrar utifall jag äger en sådan . . . 

nja jag gör ju inte det har bara en julig blåvit tröja med lite renar på

däremot äger jag julskjorta julstrumpor julkalsonger

Kommentarer

  1. Och dom vågar du inte visa upp eller;-)

    SvaraRadera
  2. Inget man har på bild just...... :) ...men får se om jag kan fixa det framöver....

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

ATT VÄNDA PÅ PAPPER...

MOTSATSER

MUUU