IDAG FIRAS JULTRÖJANS DAG . . .
å orsakullan undrar utifall jag äger en sådan . . .
nja jag gör ju inte det har bara en julig blåvit tröja med lite renar på
däremot äger jag julskjorta julstrumpor julkalsonger
å orsakullan undrar utifall jag äger en sådan . . .
däremot äger jag julskjorta julstrumpor julkalsonger
Och dom vågar du inte visa upp eller;-)
SvaraRaderaInget man har på bild just...... :) ...men får se om jag kan fixa det framöver....
SvaraRadera