KALLE ANKA PÅ JULAFTON ÄR FÖR MIG . . .

. . . helt å hållet överflödigt malplacerat å ointressant

tacka vet jag innehållsrika program som 

karl-bertils julafton eller kan du vissla johanna 



det är orsakullan som håller i 31 dagar i december

Kommentarer

  1. Oj då! Är inget fan av julprogram över lag så... Bilden är såååå söt:-)

    SvaraRadera
  2. Han har rimfrost på sig tomten! Karl-Bertils jul ser jag hellre än Kalle Anka. Men egentligen så kommer jag inte att se varken eller utan är troligen ute och vandrar just då innan julmiddagen stundar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

ATT VÄNDA PÅ PAPPER...

MOTSATSER

MUUU