KALLE ANKA PÅ JULAFTON ÄR FÖR MIG . . .
. . . helt å hållet överflödigt malplacerat å ointressant
tacka vet jag innehållsrika program som
karl-bertils julafton eller kan du vissla johanna
det är orsakullan som håller i 31 dagar i december
. . . helt å hållet överflödigt malplacerat å ointressant
tacka vet jag innehållsrika program som
karl-bertils julafton eller kan du vissla johanna
Oj då! Är inget fan av julprogram över lag så... Bilden är såååå söt:-)
SvaraRaderaHan har rimfrost på sig tomten! Karl-Bertils jul ser jag hellre än Kalle Anka. Men egentligen så kommer jag inte att se varken eller utan är troligen ute och vandrar just då innan julmiddagen stundar.
SvaraRaderaLåter som ett underbart alternativ!
Radera