LÄST LÄST

ännu ett alster av min favoritförfattare siegfried lenz vars varierade språk är outstanding ja alltså för den som kan sin tyska . . .
sen är historierna i detta fall om en udda pojke å hans kompisar å öde väldigt klurigt uppbyggda man vet liksom aldrig vad som väntar på nästa sida å i just detta fall får man vänta till sista bladet innan man får reda på . . .
att man inte får reda på nåt . . .
ja å min nyfunna deckarkärlek björn levererar som vanligt så där ser jag fram emot fortsättningen av min alldeles personliga hellberg-marathon



 

Kommentarer

  1. Siegfried Lenz säger mig ingenting. Det gör däremot Björn Hellberg. Lästa hans böcker flitigt på 1990-talet, men inte sedan dess. Borde kanske börja igen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan rekommenderas . . . du slurpar ju böcker å Björn är lättläst!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

SPEGLINGAR

KÄRLEK . . .