OM ÅRETS TV- OCH RADIOKALENDER TYCKER JAG . . .
. . . radio lyssnar jag aldrig på å jag är starkt tveksam till om något/några barn gör det men tv:s kalender missar jag aldrig vilket dock i år inte hade gjort så mycket ty jag känner mig föga engagerad fast å andra sidan är det ju för barnen så . . .
däremot har vi som tradition här hemma att se på gamla go`a kalendrar typ sunes jul, kurt olsson, albert & herbert å den absolut
all time best
kasper i nudådalen
ännu ett av orsakullan:s ämnen avklarad . . .

Har nog aldrig kollat tv-/radiokalendern. Noll intresse om jag får säga så. Vet inte ens när jag lyssnade på radio senast...
SvaraRadera