OM ÅRETS TV- OCH RADIOKALENDER TYCKER JAG . . .

. . . radio lyssnar jag aldrig på å jag är starkt tveksam till om något/några barn gör det men tv:s kalender missar jag aldrig vilket dock i år inte hade gjort så mycket ty jag känner mig föga engagerad fast å andra sidan är det ju för barnen så . . .

däremot har vi som tradition här hemma att se på gamla go`a kalendrar typ sunes jul, kurt olsson, albert & herbert å den absolut 

all time best

kasper i nudådalen

  ännu ett av orsakullan:s ämnen avklarad . . .

Kommentarer

  1. Har nog aldrig kollat tv-/radiokalendern. Noll intresse om jag får säga så. Vet inte ens när jag lyssnade på radio senast...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

ATT VÄNDA PÅ PAPPER...

MOTSATSER

MUUU