SISTA ADVENT OCH SISTA LJUSET SKA BRINNA . . .

  då undrar orsakullan om det är något jag känner att jag måste hinna . . .

ja lite är det väl kvar att göra innan det är dags för julbord å klappöppning
sill ska läggas in 

julstädning ska utföras

klapparna ska slås in

å lite gamla hederliga julkalendrar ska tittas på




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

ATT VÄNDA PÅ PAPPER...

MOTSATSER

MUUU