SKUMTOMTENS DAG . . .

å då vill orsakullan naturligtvis veta vad jag tycker om skumtomtar . . . 

ja vad ska man säga . . . 
det har väl alltid varit nåt skumt med tomten
jag menar komma genom skorstenen 
påstå att han ska hinna med att hälsa på alla barn i hela världen på en endaste dag . . .
låtsas ha läst alla s.k. önskelistor . . . 
för att inte tala om alla hans tomtenissar å andra hjälpredor . . . 
å hur i hela fridens namn kan han dyka upp på olika varuhus i hus å hem över hela vårt jordklot samtidigt
? ! ? ! ?
där ligger ju till å med jesus i lä . . .
skumt var ordet
p.s.
skulle orsakullan mot förmodan syfta på de där ätbara rosa sakerna så kan jag väl offra mig ibland men det är absolut inget jag längtar efter eller måste ha
nä 
tycker nog är dom är bra skumma dom också . . .









Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR