SKYLTSÖNDAG #397

  fjärde advent å ännu en av bp:s skykltsöndagar som den dag som idag är går i julskyltningstecken

först ut bästa bageriet nämligen coop ladugårdsängen . . . 
jo jo trots att bästa dottern inte jobbar där längre
sen har friluftsfrämjandet ännu en jul fixat till en reflexpromenad i vår närliggande underbara sommarroskog

här

nytt för i år är väl att vi just nu har vinterväder å därmed kreationerna är insnöade
dessvärre har vi plusgrader å töväder idag så julkänslan lär väl tina bort . . . 
önskar er alla en 
underbar
söndag
p u s s





Kommentarer

  1. Puss på dig också ! :) Jisses så många skyltar det ligger i snön hos er! Nu kanske inte i snön längre. Pepparkaksskyltarna är bäst och godast förmodar jag. Ha en fin fjärde advent!

    SvaraRadera
  2. Vilket jul skyltat inlägg här. Vad månne det bli då nästa söndag :) Vi sköter om oss och så önskar jag dig och de dina en fortsatt trevlig 4:e advent. Och du: Ät inte så många pepparkakor, du kanske blir för snäll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Menar du att det finns risk för det? Behöver säkert alla pepparkakor jag kan få....

      Radera
  3. Idag har vi haft samma tänk, fast på olika vis. Båda "approaches" är lyckade tycker jag, men dina "skyltar" är vackrare än mina:-)
    Pepparkaksskyltarna är ju såååå fina. Snyggt gjorda!
    Synd att de fina utsmyckningarna i skogen(?) är översnöade. Så egentligen borde du vara glad att det regnar och att snön smälter. Då kommer ju de fina installationerna synas. Eller har jag missat nåt här???
    Tusen tack för din fina skyltning och länken.

    PS. Jag ogillar Argentina, men måste krypa till kors och medge att de vann välförtjänt. Ska blogga om det imorgon. DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Hatar" Argentina å anser att en spelare som hånar motståndaren inte är värd att hyllas ....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

ATT VÄNDA PÅ PAPPER...

MOTSATSER

MUUU