SKYLTSÖNDAG #398

 bp:s eminenta skyltsöndag inföll den här gången på juldagen därav mitt väl sena inlägg som av naturlig anledning går i julkappsanda

man kan aldrig ha/få för många muminmuggar
ovanstående märke är helt suveränt både vad gäller kvalitet å dofter så det är alltid välkommet
ett par nya hörproppar till joggingen
en sannerligen oväntad men mycket uppskattad klapp till nästa spelkväll

fingodis blev det med

samt en rolig överraskning 

(ty det var nog dessa klappar som tog längst tid att öppna)  

bestående av miniglasburkar med nutella

sen blev det självklart en del litterärt




även nedanstående var plockad från min önskelista

på juldagens julspel blev det en bok som jag fick av bästa svärmor eftersom jag avgick tomhänt efter utgången tid
själv hade jag bl.a. slagit in en julgranskula med foto på mig själv som det var i alla fall lite riv efter 
ja man är väl populär . . .

den mycket tjänliga ölen får avsluta detta skyltinlägg men den drack jag igår julen varar ju till påska så . . 

g o o d    c o n t i n u i n g






Kommentarer

  1. Så många skyltande klappar du fick! Du måste vara osedvanligt snäll! Mumin kan man aldrig få för mycket av, jag håller med även om jag inte själv har någonting mumingt längre. Barnen har fått allt jag hade när vi flyttade hit. Många böcker fick du också, Björn Hellberg sitter alltid bra!
    God fortsättning!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR