VINST ELLER FÖRLUST . . .

den dag so idag är har orsakullan valt ett ämne som öppnar för en väldigt bred tolkning . . .

klart man hellre vinner än förlorar i allehanda sporter å spel
m e n 
jag har aldrig haft någon vinnarskalle huvudsaken har för mig alltid varit att ha kul under tiden vilket gäller både bollspel å sällskapsspel
m e n
när jag spelade schack i min ungdom gillade jag inte att förlora för i jämförelse med allt annat handlar det i det fallet om intelligens å då vill man ju inte va` sämre än ens rival







Kommentarer

  1. Hahaha! Min pappa lärde mig spela schack när jag var fem år, så jag vet precis vad du menar. Sedan har jag egentligen varit en tävlingsmänniska i hela mitt liv. Det där med att deltaga och ha kul är det viktigaste har aldrig riktigt varit min melodi;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä har förstått det, men så har du ju även spelat fotboll på elitnivå då behöver man ha mer vinnarskalle.....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

SPEGLINGAR

KÄRLEK . . .