DÅ GJORDE JAG BORT MIG . . .

är ämnet den dag som i dag är i orsakullan:s "31dagar i januari"

problemet med att göra bort sig är väl att man helst vill glömma det men jag minns den där gången för många år sedan när ett visst radioprogram slumpvis ringde upp folk för att man skulle upprepa deras reklamslogan å då kamma hem 1000:- svenska kronor . . .
först trodde jag det var ett skämt men programledarna var ganska ihärdiga å tjatade länge å väl men även om jag visste vad jag skulle säga så vägrade jag av ideologiska skäl . . . 
ja tänk vad man kan försaka för sin integritet å övertygelse . . .









Kommentarer

  1. Alltså om jag tolka det här rätt så slapp du göra bort dig av ideologiska skäl;-)

    PS. Kul att du la upp den läckra bilden med de snötäckta möblerna igen. Love it! DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var mig ett snabbt svar.....var tvungen att rätta texten, det var naturligtvis hela 1000:- jag gick miste om för att behålla min stolthet!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR