SKYLTSÖNDAG # 403

 bp bjuder in till ännu en söndag i skyltars tecken å undertecknad har än en gång grävt i arkivet må han vara förlåten . . .

alltid kul med ideella insatser varav ovanstående bör vara en av de mer udda sponsorerna...
här var vi för några år sedan å plockade tomater diverse sallader m.m. som sedan betalas enligt vikt
å förutom självplockning så erbjöds både ett å annat...
sådana finns det gott om här i örebro dock är inte alla skyltade...

så sant...

avslutningsvis lite kul från fejan

visserligen roligt men vem vill klä sig i en sådan?!?!?

för att inte tala om denna...

bäst att höja humornivån så här i slutet
ha en underbar söndag

p u s s








Kommentarer

  1. Hahaha! Rolig avslutning på den Skyltsöndagen:-)
    Det är faktiskt du som inspirerad mig att "fota loss" och bygga upp ett lager just i fall man inte kan/hinner med en vecko-skyltskörd.
    Sedan lärde jag mig nåt nytt igen. Trodde att det var Trygg Hansa som sponsrade alla livsbojar i Sverige. Men se, där hade jag fel. Men vilken udda sponsor din livboj har - riktigt roligt:-)
    Å skyltarna från Granelunds Odlingar är väldigt välkomna - de för tankarna till sommar:-)

    Tusen tack för länken och dina fina skyltar:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skänkte faktisk en extra tanke till dig när jag lade upp lite somriga bilder, vet ju hur du längtar....

      Radera
  2. Trevligt skyltat som alltid blogg broder. Men Skillinge finns ju här... där tog jag mina första bilder som 6 åring för ett tag sedan... bilderna ska snart komma upp för visning. Ja skyltar lägger jag också i en bank... det är bara det att det ramlar in nya hela tiden, konstigt va? Eller kanske skyltarna söker upp mig. Vi sköter om oss och tar nya tag på hockeytävlingarna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns säkert flera Skillinge, detta lilla pittoreska ställe ligger söder om Simrishamn...

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

SPEGLINGAR

KÄRLEK . . .