THE DÅRHUS DIARIES

 här kommer ännu lite språkgodis ur mitt arkiv . . .

"jag minns att jag och mina kollegor inte förstörde varandra"

ja det får vi verkligen hoppas
följande tyder på pappersbrist vilket dock sällan till aldrig var fallet så . . .

kan jag skriva i handen idag

kan jag skriva på handen idag

de får väl göra som de behagar men det blir svårt om det är en lång text för att inte tala om rättningen . . . 

jag kan uttrycka mig bättre pga det nya ordet

skönt att ett endaste ord förbättrar språket undrar vad det var för ord . . .


avslutningsvis denna onsdag får ni två kortisar ur en s.k. kärringblaska

ja pappa kan man lita på . . .

roligt värre inte minst med tanke på allt snack om mängdrabatt . . .


p u s s



Kommentarer

  1. Hahaha! Här kunde man gissa alla meningar tycker jag - rätt eller fel däremot, det är frågan;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

KÄRLEK . . .

SKYLTSÖNDAG #433