2 I 1

 får det bli idag i orsakullan:s bloggutmaning 28 dagar i februari eftersom jag var på "travelling foot" igår

blommorna fick bästa makan på "all hearts day"

i solen . . . 
sitter eller ligger jag mycket sällan försöker hålla mig i skuggan sommartid skiner denna vackra himlakropp dock så här års njuter av en å annan solskenspromenad
denna vackra supergoda tårta bjöd bästa dottern på igår

jag finner det totalt onödigt att . . . 
ha batteri på cykeln fusk är vad det är antingen motionerar jag eller så köper jag en moped






Kommentarer

  1. Håller helt med dig om cykeln. Totalt korkat enligt mig med. Å tårtan såg verkligen speciellt ut. Den liknade mera en crêpe med "pålägg". Otroligt läcker skapelse - troligen i dubbel bemärkelse:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR