DAGENS SKRATT & GLÄDJEBOOST

 fick jag när jag skulle gå hem från jobbet idag

. . . 

det stod 3 tjejer från år 6 å sa hejdå så jag önskade dem en fin 

alla hjärtans dag

varpå en av dem anlade en ledsen min å sa 

"det blir inget kul jag har ingen att fira med . . . jag är singel"

varpå hon brast ut i skratt ramlade baklänges å satte sig på golvet där skrattanfallet fortsatte

kanske svårt att fatta det roliga när man inte sett det hela men även receptionisten såg hörde å skrattade
s å
 jag kan lova det var en syn jag minns resten av dan å varje gång jag möter tjejen i fortsättningen . . .



Kommentarer

  1. Jag sitter här och storler, ser hela skeendet framför och inser att den sexåriga tjejen är begåvad med humor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja sannerligen....det ska jag tala om för henne, finns nog en hel del att hämta där! :)

      Radera
  2. Hahaha! Jag skrattade mest åt din grön-vita keps - Hammarbyfärger. Helt i min smak:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

SPEGLINGAR

KÄRLEK . . .