MITT I PRICK

  eller "pritt i mick" som jag brukar säga är ämnet för dagen i orsakullan:s 

28 dagar i februari

finns nog bara en gång då jag träffade mitt i prick å det på direkten . . .
när bästa dottern var liten å vi besökte liseberg fanns det prickskytte på ett liknande mål som på bilden ovan å självklart skulle pappsen visa vad han gick för å satte första av tre tillåtna skott i översta krysset å fick gå omkring resten av dan med förstapriset
(se nedan)
inget man glömmer i första taget ja inte heller i andra eller tredje ja egentligen aldrig . . .






Kommentarer

  1. Hahaha! Såååååå avis jag nu är;-) Så duktigt av dig att sätta bollen mitt i prick! Gissar att din fina dotter var mäkta impad över sin pappa:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det tror jag väl....fast hon är ju inte mycket för det här med fotboll....

      Radera
  2. Jag skulle vilja se det leendet du gav :) Förstår fullständigt att du aldrig glömmer detta. Och dotra var stolt som bara den antar en :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nog var jag både glad å stolt...gubben kan än typ.......huruvida dottern var impad minns jag inte, hon gillar inte fotboll....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

SPEGLINGAR

KÄRLEK . . .