SKYLTSÖNDAG #406

 visserligen heter bloggutmaningen som bp håller i skyltsöndag men är man inte hemmavid får man göra det till en skyltmåndag....

fast jag tar er tillbaka till förra söndagen då jag var i linköping
å bland annat var inne i domkyrkan
aningen förvirrande . . . 
(bilden ovan)

inte denna dock . . . 
(bilden ovan)

älskar ovanstående med ett fantastiskt budskap i allehanda språkvarianter
dessa fanns det flera av men vad det var för hemlighet förbli dolt i dunkel . . .
ovanstående är min favvo denna vecka det är bara för roligt man undrar ju om det är både för stora å små
😁😁😁




Kommentarer

  1. Undrade just igår vart du tagit vägen. Stort tack att du skyltar och länkar idag. Du är en äkta skyltare:-)
    Var det inte Mello del II i Linköping förrförra lördagen? Men jag gissar att du inte reste till Linköping för det eventet;-)
    Ett väldigt annorlunda bidrag måste jag säga, absolut inte mindre intressant för det. Gillar speciellt tavlan med de olika språken inklusive blindskrift. Sedan gillar jag att det hebreiska var första språket. Bra där!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för lovorden, ibland får man helt enkelt till det riktigt bra....nä du, mellon har jag lagt ner för flera år sen, känns som den har gått på repeat i decennier....

      Radera
  2. Fina skyltar! Gillar också tavlan med de olika språken på särskilt mycket. Men alla dina skyltar är bra, så det så...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR