SKYLTSÖNDAG #407

 här kommer ännu ett blogginlägg i bp:s skyltsöndag tyvärr utan någon som helst röd tråd

jag börjar med lite ljus där det i mitten "norrlandsljus" är ett gott öl

sen två foton från skövdebesöket hos bästa dottern å mågen förra söndagen

tänk att det fanns en sådan bänk men jag hoppas verkligen att det inte var den enda
ovanstående tårta är bästa dotterns bidrag till hennes kompis "babyshower"
(ännu ett av alla dessa amerikanska påhitt)
sista skylten ut den dag som idag är hittade jag på min soliga 
söndags- förmiddags-promenad
dubbeltydigt att sätta upp på en plats för avfall . . .
visserligen från trädgården men ändå . . .
ha en fin söndag
p u s s





Kommentarer

  1. Skövdebänken är så tjusig, annorlunda, välgjord! Hoppas verkligen att det inte var den enda!
    Din dotter är urduktig på att dekorera tårtor. Tummen upp! Nedskräpning förbjudes..antagligen räknas inte trädgårdsavfall till skräp. Hoppas att allt blir komposterat och återanvänt. Fina skyltar allihopa. :)

    SvaraRadera
  2. Är avis på din promenad i solen, men jag unnar dig den:-) Skövdebänken är rejäl om man säger så och tårtan är ytterligare ett konstverk av din dotter. Hon är verkligen otroligt duktig. Baby Shower - ja, Sverige anammar ju allt som har med kommers att göra från USA. Bara att inse...
    Skrattade gott åt skylten med nedskräpningsförbud:-)
    Tusen tack för länken och en härlig Skyltsöndag:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR