THE DÅRHUS DIARIES

 pronomera

kan man tydligen göra men om det är ett sätt doktorera törs jag inte svara på

däremot gillar jag följande kreation
gåbakomklippare
fast med lite eftertanke så kanske det nyskapade ordet är ganska meningslöst jag menar
vem vill gå 
f r a m f ö r
klipparen
? ! ?
å mina tvivel passar ju ganska bra till nästa språkfadäs
min åsikt har två sidor
den är faktiskt riktigt bra å definitivt användbar
avslutningsvis ett urklipp från gummans kärringsblaska
javisst en månad är ju ingenting . . .

trevlig helg
&
p u s s







Kommentarer

  1. Hahaha! Tack för dessa goda skratt:-) Pronomera är ett av det bästa orden du lagt upp från dårhuset. För det ordet borde finnas - på riktigt alltså. Det kan betyda allt från promenera till promovera, panta mera, pronomen med mera - ja, du förstår:-)
    Åsiktens två sidor är klockren den också:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fick samma känsla för "pronomera", känns bekant på nåt sätt....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR