DÅ VAR JAG ETT TROLL . . .

är ämnet den dag som idag är å trodde faktiskt att jag för första gången i orsakullan:s bloggutmaning skulle gå bet för inte har jag varit troll . . . 

som ni nog förstår har fotot ingenting med inlägget att göra

men efter att ha läst orsakullans inlägg kom jag på att jag ju för några år sedan "trollade" lite för en vän som är taxiförare 
genom att skriva ett fint julbrev/kort å slå in några toppluvor jag fått gratis på hockeyn nån gång å anonymt stoppa i hans postlåda
som ni nog förstår har inte heller det här fotot någonting med inlägget att göra

han berättade glädjefylld å uppspelt hur glad han blev för det hade aldrig hänt förut att de fått någon julklapp från chefen
😁😁
å inte hade jag hjärta att förstöra den julglädjen så mina läppar var förseglade
😶
m e n 
flera år senare berättade jag hur det låg till å det var knappt han kom ihåg vad jag pratade om . . .
😕







Kommentarer

  1. Då var du ett omtänksamt troll med andra ord:-) Första bilden är en 100-poängare:-)

    SvaraRadera
  2. Ett snällt troll skulle jag kalla dig. Ibland är det bäst att inte säga sanningen genast. Din vän var ju så glad! Första bilden är för ljuvlig, där finns ju maten så där bara...och stavfel blir det nu och då.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

SPEGLINGAR

KÄRLEK . . .