MIN FÖRSTA KYSS . . .

. . . minns jag som igår . . . nästan 

det hände sig på en skoldans då jag gick i sjuan 

(om minnet inte sviker helt) 

då en tjej som var ganska söt visade ett gediget intresse för lilla försynta blyga mesiga mig å när vi hade dansat en å annan tryckare ville hon sätta sig vilket jag ju intet ont (?) anande kunde bejaka 

så helt plötsligt möttes våra munnar i en puss som jag tyckte dög bra med tanke på min oerfarenhet feghet vilsenhet

m e n

"du måste ju öppna munnen" kommenterade hon ganska snabbt å bestämd varpå undertecknad svarade "jo men du har nåt läppstift som smakar konstigt" varpå hon då snabbt drog ett drag med handen över sina läppar å gav sig i kast med nästa försök . . .

nja den andra kyssen var nog obetydligt bättre men åtminstone med öppen mun typ

liten (leh)mann gör så gott han kan

bilderna har inget med inlägget att göra men så här såg det ut hos oss igår

det är orsakullan som bjuder på sådana här härliga teman

Kommentarer

  1. Hahaha! Vilket sött minne, så gulligt:-)
    Så som det såg ut hos dig går ser det ut hos oss idag. Horisontell snöstorm och fyra minusgrader. Undrar när eller om det blir nån riktig vår i år...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag har vi strålande solsken, men isig blåst!

      Radera
  2. Vilket gulligt minne ändå. Fint att komma ihåg sådant 😊

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Vilken gestant situation! Detta var lite busigt sannerligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. Pinsamt värre som tonåring....

      Radera
  5. Ja vem minns inte sin första kyss :) Ska sanningen fram gick den inte så bra ;) Tur i detta ögonblick att man fick möta en världsvan tjej :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR