VAR DET SNYGGASTE JAG SETT . . .

är det som orsakullan vill att vi ska skriva nåt vettigt, tänkvärt, roligt, random om . . .

bilden har inget med inlägget att göra, men roligt är det . . .

ja nu blev det svårt på riktigt jag menar vad är snyggt vackert fint med mera å hur mycket har man inte sett under sitt snart 65 åriga liv
👴
kan ett hus vara snyggt eller en bil eller kläder eller människor
?
det enda jag kan tänka mig är att man nån gång under tonåren utbrast 
"det var det snyggaste jag sett" om nån tjej kom förbi men det varade å andra sidan inte längre än till man såg nästa puma . . .
😏



Kommentarer

  1. Bilden är himla (galghumoristiskt) rolig - hahaha:-) Visst kan människor vara snygga, både killar och tjejer, även kläder/outfits kan vara snygga. Bilar däremot - nja;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast brukar inte du gå loss på en del bilar?!?

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR