ALIENDAGEN

 å orsakullan undrar när jag träffade en utomjording . . .

för det första måste jag bara få uttrycka min förvåning över ännu en av alla dessa minst sagt konstiga dagar men men nåväl

naturligtvis har jag aldrig träffat på någon utomjording ja åtminstone så vitt jag vet däremot tycker jag mig kunna utgöra en utomjording varje gång jag ser mig i spegeln för det är allt oftare jag känner mig som en sådan när jag vandrar omkring här på vår jord . . .

för inte kan det väl vara så att det är världen som har blivit konstig

? ! ?

😏




Kommentarer

  1. Hahaha! Skrattade gott åt broderiets budskap. Du har en poäng där, ibland känner man sig som alien. Tror det har med åldern att göra;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR