INTE ETT ÖGA VAR TORRT!

är ämnet för dagen i orsakullan:s bloggutmaning "30 dagar i april" å jag försökte med ens komma ihåg något tillfälle där man skrattade så tårarna rann tills jag läste orsakullans inlägg å konstaterade att det ju även kan handla om sorg

men eftersom jag skrivit så mycket om min käre älskade mor skulle ett inlägg om hennes begravning bli ett för mycket så jag valde nåt roligt istället

för många år sedan åkte vi på en utflykt å tog som vanligt en fikapaus plockade fram våra uppfällbara campingstolar och njöt av vår medhavda matsäck tills plötsligt farsans stol brakade ihop å han satt fastklämd som i en råttfälla och hjälplöst skrek på hjälp som dessvärre fick vänta en bra stund ty
inte ett öga var torrt



Kommentarer

  1. Bra att du valde ett roligt minne här. Om du läser Orsakullans blogg så är den stackars tjejen verkligen nere på botten just nu. Hennes hund blev ju överkörd för fem dagar sedan och hon klandrar sig själv. Tycker väldigt synd om henne. Hon har ju haft så många problem innan. Så - bra att du lyfter stämningen en aning där:-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR