THE DÅRHUS DIARIES

 tar tillfälley i akt å bjuder på nägra språkliga kullerbyttor ur arkivet
lukttexten var mest intressant
det hade nog jag också tyckt om man hade kunnat lukta sig till en text
svårt att glugga samtidigt
nu vet jag inte riktigt vad som åsyftas framförallt samtidigt med vad
sist ut den dag som idag är blir 
jag har förväntat mig på kärlek i två år och har inte fått den än
en del väntar ju hela livet utan å lyckas så inget att gnälla över problem är det förstås om man har invandrat hit till sverige just därför . . .




Kommentarer

  1. Tycker synd om personen i sita exemplet;-)
    Glugga låter som ett ord som absolut borde finnas tycker jag;-)
    Lukttext - nej, det ordet förstår jag inte. Vill dock minnas att det fanns doftande papper när jag var liten.
    Älskar som vanligt dina kullerbyttor. Bra att du har samlat på dig ett lager:-)

    SvaraRadera
  2. Lucktexter används av många lärare, meningar som saknar ord som man ska fylla i

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR