TVÅ I ETT

"30 dagar i april" är den bloggutmaning som orsakullan håller i å idag blir det två inlägg i ett ty jag missade gårdagens  . . .

igår var det tydligen världsbokdagen å då var tanken att skriva om vilken bok jag läser just nu å det är faktiskt två
denna tegelsten läser jag om ty den äro så svårläst å märklig så nu gör jag ett nytt försök
å den här läser jag för att jag har fått för mig att läsa lite nobelpristagare
tidningar är något som jag aldrig läser ty papperstidningen blev hutlöst dyr å att läsa längre texter på nätet är inte min tekopp

Kommentarer

  1. Kul att min favobild får vara med igen, eller åtminstone delar av stolen från igår:-) Ulysses ringer en klocka, men jag har inte läst boken.
    Dagstidningar har vi aldrig prenumererat på. Däremot facktidskrifter som "Foto" har vi läst. Och idag finns ju allt uppdaterat, aktuellt och klart på nätet, så...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ulysses är ju en sån där "klassiker" som man "ska" känna till, fast mitt omdöme: är du inte litteraturstudent så låt bli....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR