DUBBELPACK

 i orsakullan:s 31 dagar i maj

fotot är från borrby österlen å har inget med det jag skrivit att göra

först ut gårdagens

jag hade fel

har aldrig hänt* så vi går över till dagens direkt

fotot är från stenshuvud å har inget med det jag skrivit att göra

att stå upp för sig själv
är något som jag inte lärt mig å än mindre praktiserat förrän jag började i klass 7 på gymnasiet å fick helt nya kompisar 
(efter att ha varit mobboffer på låg/mellanstadiet)
fotot är från stenshuvud å har inget med det jag skrivit att göra

* bör tas med (minst) en nypa salt




Kommentarer

  1. Det hade jag aldrig kunnat tro, att du blev mobbad alltså. Fy f*n! Du har varit med om mycket när du var ung. Gissar att det har präglat dig för resten av livet. Men med facit i hand tror jag nog att du har klarat dig alldeles förträffligt med en fru och dotter som du älskar.

    PS. Första bilden är fantastisk:-) DS.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo då, man har blivit härdad å slagit sig både fram å fri.....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR