KAN INGEN SKJUTA DE DÄR . . .

förb . . .   duvorna ?!? de förstör ju hela vårkänslan med all dess fina vackra småfågelsång

bilden är från hotellet i borrby

när nu för en gångs skull skatorna håller näbben så sitter istället de där gråa äckliga fjäderfän nånstans i skymundan å kucklar . . .
äckligt
😱 😡 😠

ännu ett foto på den här tronen ur ännu en annan vinkel

orsakullan:s tema för dagen är
att erkänna sina misstag är . . .
inte så lätt alltid men ack så modigt å respekt ingivande 
tyvärr är det dock inget som våra höjdare typ politiker myndighetspersoner å liknande avskum använder sig av 
😡 😡 😡
nä slut på gnäll nu . . .
måste väl ändå avsluta mer i dur så håll tillgodo

p u s s 










Kommentarer

  1. Alltså det där hotellet - I love it! Det har allt jag förväntar mig av ett annorlunda hotell, där jag vill spendera valfritt antal dagar...
    Är inget fan av fåglar heller. Duvor är åtminstone små, men trutar/fiskmåsar är ännu värre. Dessa "odjur" älskar min fina ljusa balkong och de använder den flitigt som toalett.
    Fågelsång - nja! Här tycker jag att hoandet av duvorna är rätt musikaliskt;-) Du vet väl att jag är tondöv;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å fy stackars dig....gör inte fastighetsägaren något åt eländet?!?

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR