TRE FÖR PRISET AV . . .

. . . typ vad gäller orsakullan:s 31 dagar i maj som jag missat några dar men här kommer det

😕

bilderna jag bjuder på är från stenshuvud nationalpark österlen

en känsla som stämde
kan jag dessvärre inte påminna mig om så jag går raskt vidare till nästa fråga
internationella sköldkörteldagen vad kan du om sköldkörteln
jag vet inte mycket bara att jag fick ta lite extraprover med nåt års mellanrum för jag hade för mycket/lite av nåt som kunde utvecklas till nåt
m e n
det visade inget onormalt så läget är under kontroll
ofrivilligt barnlösas dag, vad är dina tankar om detta?
håller med orsakullan här det är många fler (allt fler?) än man tror som har problem att få gemensamma biologiska barn så det kan vara bra att tänka sig för när man pratar om att 
"skaffa barn"
"vi ska ha två"
"vi vill ha en pojke å en flicka"
m.m.
med det sagt önskar jag en
trevlig helg

p u s s 









Kommentarer

  1. Personligen tycker jag att det är så korkat att insistera att ha "egna" barn. Det finns såååå många ensamstående barn i världen som skulle bli lyckliga om de hade adoptivföräldrar. Ibland förstår jag mig inte på "folk".

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR