TRE I ETT

orsakullan:s bloggutmaning "31 dagar i maj"

om jag måste välja . . .

så får jag alltid enorma problem har nämligen beslutsångest å det händer inte sällan att jag precis när jag bestämt för t.ex. en pizza å beställt redan har ångrat mej . . .

😏

tror du på magkänslan

jo oftast men det kan bero på vad det gäller sometimes it is better to väga för mot nackdelar

när jag var liten brukade jag . . . 

dricka upp allehanda spad exempelvis när gurkburken eller rödbetorna var slut å det har följt mig ända upp i vuxenåldern förr när vi hade släktkalas till jul/påsk å svärmor hade gjort pressgurka brukade jag alltid fråga om alla ätit tillräckligt med gurka . . . 

sen tog jag byttan å drack upp det godaste av det goda
p u s s

p.s. bilderna är tagna på stenshuvud nationalpark






Kommentarer

  1. Här är vi lika. Att dricka gurkspad gjorde jag också. Däremot är det ytterst sällan att jag ångrar matbeställningar. Och om det händer hoppas jag alltid att mitt sällskap har beställt nåt jag gillar så att vi kan dela.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den varianten med att snylta från sällskapet är inte illa....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR