FOLKETS PARK

även den dag som idag är har jag inga matchande foton till själva inlägget som ännu en gång handlar om två av orsakullans utmaningar i "30 dagar i juni"

jag var en hel del i parkerna i min ungdom å vill minnas att jag första gången såg agnetha fältskog o hep stars uppträda för att senare i tonåren mest gå dit för att ragga å göra lite erfarenheter inom alkoholintag av diverse art samt utöva sporten att planka in . . . 

har till å med plankat ut

den gången hade vi plankat in men fått reda på att man tydligen fick en stämpel vid ingången å eftersom vi hade stor respekt för vakterna varav en var enormt stor rent av överstor vågade vi inte vara kvar utan smet ut igen å betalade inträde å fick en stämpel
fyra bugg å en coca cola här känner jag väl till men inte minns jag när jag tuggade ett bugg sist
p u s s 



Kommentarer

  1. Konstigt nog har jag aldrig plankat varken in eller ut. Har aldrig stulit nåt heller. Usch, så PK jag låter nu;-)
    Då jag aldrig gillat att dansa förutom disko med avstånd mellan danspartners så kan jag lugnt säga att jag aldrig buggat heller. Å Coca-Cola dricker jag ytterst sällan.
    Japp, jag sa ju att jag var tråkig;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja tråkig å tråkig vill jag nog inte säga att du är, vi har alla lite olika lustar helt enkelt, men själva dansen var väl det minst lockande i Folkparken.... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR