GOD JULI

får man väl ändå säga med tanke på att tomtehögtiden ändå ligger några (knappa 5 månader) 
bort å ni behöver inte bekymra er jag har icke fått solsting 
(skulle ju förresten vara helt omöjligt i det väder sommaren bjudit oss på)
nä de här "installationerna" finns på vägen ner till stugan vi hyrde första veckan i juli
skulle tro att det rör sig om tomtarnas sommarvistelseort helt enkelt
märkvärdigare än så är det nog inte
¨
mycket bra att även tomtarna hänger med i tiden å har sommarskola vilket ju är enormt populärt bland oss människobarn numera
fast hos de här små varelserna är det väl mer en nödvändighet för på vintern har de ju fullt upp med . . .
ja ni vet vad . . . 
önskar eder alla en fin vecka
 återkommer med nytt inlägg inom kort*
*tomorrow

p u s s



 

Kommentarer

  1. Hahaha! Så gulligt gjort av... gissningsvis eleverna på en förskola. Nu kan jag inte säga att jag är förtjust i troll och/eller trädgårdstomtar, men det är ju idén som räknas. Och de målade stenarna får MVG av mig.

    Visst är det märkligt: pratade med en ortopedingenjör idag. Hon sa precis som du att sommaren hade varit skitdålig. Frågade henne om hon spenderat semestern i nollåttaland. Det hade hon inte. Frågade inte ar hon varit, men jag har pratat med fler som INTE var i Stockholm och alla är missnöjda. Så ledsen för alla er. Men från och med idag är det uppenbarligen ändring på det hela. Det har regnat och åskat hela dan. Så...

    SvaraRadera
    Svar
    1. I ärlighetens namn....den hysteriska värmeböljan slipper jag gärna, men lite mer sol hade inte skadat....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR