SKADEGLÄDJE

 är också en glädje kanske inte den sanna äkta men onekligen en mycket tillfredsställande sådan

för visst är det skönt att den nonchalante norrmannen förlorade finalen på 1500 meter troligen har de aldrig hört uttrycket "högmod kommer före fall" i norge nåja "synden straffar sig själv" hahahaha rätt åt han

dåliga vinnare är bland det värsta jag vet jag menar att man blir sur å avreagerar sig känslomässigt vid en förlust/ett nederlag är förståeligt men att håna motståndare vid överlägsenhet eller vinst nä tvi vale . . .
😡 😡 😡

imorron ska undertecknad iväg på bröllop i skövde bästa dottern ska gifta sig på lördag så . . .
man höres

trevlig helg å puss på er






Kommentarer

  1. Håller med dig om Ingebrigtsen. Lite dokusåpa också, då hans pappa inte ackrediterades samtidigt som han tränade loppets trea Nordås. Bröderna Ingebrigtsen har ju brutit helt med deras pappa. Å på det a "car crash" idag, där två golfbilar med deltagare som skulle springa 200 m semifinal. Det händer mycket i Budapest.
    Ha nu en fantastisk lördag med din älskade dotter och svärson som ska gifta sig. Hoppas på fina bilder:-) Håller tummarna att solen kommer skina på brudparet:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla...tyvärr blev det inget solsken...

      Radera
  2. Dåliga vinnare är bland det värsta jag vet, instämmer till fullo. Bästa dottern på bröllop, vad trevligt :) Du har väl studerat måg ämnet riktigt nu :) Jag hade satt ihop ett trettiotal A4:a sidor när jag skulle hålla tal om alla fel jag hittat, när jag vecklade ut dem en efter en och till slut så var det ju tomt (det vart ett väldans jubel) Lycka till med broloppet nu och din maka, naturligtvis brudpater också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack snälla ...kan tänka mig att du hade lite hyss för dig.... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR