THE DÅRHUS DIARIES

 lika bra att säga det med en gång . . .

bilderna har ingenting med mitt inlägg att göra men . . .

bara text skulle vara lite trist å sen måste jag ju få användning för mina semesterbilder också
nu lite onsdagskul ur mitt arkiv . . .
om man har svårt att uttrycka sig muntligt kan man använda sig av bekanta
är det det som ligger till grund för alla sprängningar å skjutningar att man skickar nån bekant för att förmedla det man inte lyckats med oralt
? ! ?
😮 😮 😮
man kan aldrig ändra det gula man gjort
nä precis har man väl tömt blåsan så . . .
jag låter det jag läser marinera
måste vara skrivet av någon bokslukare . . .
p u s s


Kommentarer

  1. Sista är bara sååååå bra. Klockrent egentligen om man tänker efter. Det är så himla kul att du verkar ha massvis av dessa roliga "grodor" på lager.
    Och nu har du vant dig - bilder behöver inte ha nåt med inlägget att göra, men ett inlägg utan foton är ju så fruktansvärt tråkigt. Å dina bilder är ju alltid såååå fina:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för lovorden....å visst finns det vissa språkliga fadäser som är minnesvärda...

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR