GLAD? PÅ EN MÅNDAG?

 ja det är då inte för vädret i alla fall ty grått grått grått regn regn regn trist trist trist

kan man va glad för mina foton då?
ja bättre har man ju sett men de påminner i alla fall om en fin höstdagspromenad så det är ju alltid nåt

men jag fick mig ju ett gott skratt på jobbet idag igen å det är ju glädjande vilken dag som helst så det får väl duga en glad måndag som denna
tyckte att en elev pratar mest istället för att ägna sig åt det han/hon/den/det bör ägna sig åt å tyckte att han skulle passa som nån slags trivseltorsten på nåt ålderdomshem där han kan gå omkring å underhålla gamlingarn varpå....
en annan elev klämde ur sig
"då kan han ju prata med dig"
😂 😂 😂
som sagt
man har inte roligare än man har elever....
p u s s 

p.s. 
det är carita som hittat på det här med glad måndag

Kommentarer

  1. Eleven kanske siktar i sig på som trivseltorsten på nåt ålderdomshem ?

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Där satt den. 1-0 till eleven måste jag säga. Jag gillar folk med rappa käftar:-)
    Å visst kan jag glädjas åt dina fina bilder. Samma skitväder här, fast inget regn. Alltid nåt;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack......samma här, barn/ungar kan vara så direkta å roliga...

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR