DET ÄR JUL.....

 i luften jag känner en doft av pepparkaka och panik....

(citat herregud & co)

å helt klart är det rejält adventigt här hemma med ljusslingor utanför julgardinerna uppsatta å mycket pynt framplockat 
m e n 
nån stress känner jag absolut inte tvärtom är man ute i god tid hinner man ju njuta länge å när vi nu ändå är på väg (adekvat foto vill jag lova!) mot julen så har vi även smakat på pepparkakor å värmt första glöggen
p.s. egentligen är "dagens" inlägg "gårdagens" ty vi blev utan nät i flera timmar
😱
p u s s 





Kommentarer

  1. Snöfritt hos dig ser jag. Grattis! Här var det snöstorm idag, så jag gör som din groda - gå och lägga mig, respektive går i ide. Typ vis ses i april eller så;-)

    PS. Du/ni verkar ta julen på allvar. Dessutom börjar ni tidigt;-) Vad har hänt med 1 advent? Egentligen alltså;-) DS.

    SvaraRadera
  2. Det är bra att vara ute tidigt. Utan nät i flera timmar!!! Fick du gå ut och skrika på bron vad du åt då till middag när inte ansiktsboka fungerade tro...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR