SKYLTSÖNDAG #446

 bp bjuder in till ännu en söndag med allehanda skyltar å undertecknad bjuder den dag som idag är på resterande skyltskörd från förra helgens julmarknad i knista 

ja nog kände man sig välkommen alltid 

å göstas passerade man på vägen in från parkeringen

som synes är det mycket aktiviteter året runt här inte minst 

moderatbandy 

lacostekrocket 

lantbruk för fattiga

ja eller golf som vissa kallar det

vi inhandlade ingen en så det blev ingen tur med enbilen/elbilen
det blev inga tofflor heller men skylten fick följa med
slutligen ett absolut fynd för att vara på en julmarknad i vintermånaden november
gillar självklart nedersta raden mest
ha en underbar söndag

p u s s


Kommentarer

  1. Sista skylten ta r priset - med bred marginal dessutom:-) Hoppas du tog skylten personligt. Det hade jag gjort:-)
    Göstas Loge- trodde först att ni fick kliva upp där för att gå på julmarknaden...

    Och inte visste jag att det fanns så många "smeknamn" för golf. Nu vet jag, tack:-) Har haft flera chefer som försökt övertala mig att spela golf. Ingen har någonsin lyckats. Är man van vid fotbollar så avskyr man golf. Jag lovar;-)
    Och golftofflor för 650 kronor - det måste väl vara ett (dåligt) skämt, eller...

    En toppen Skyltsöndag:-) Tusen tack för den och länken:-) Så kul att du hänger på temat:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Golf är definitivt ingen sport! ;) P.S. Klart jag tog skylten personlig! ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR