THE DÅRHUS DIARIES

 här ännu lite ur arkivet för att lysa upp höstmörkret

nån som hört talas om...

karolinska sjuthuset

där vill inte jag bli inlagd i alla fall

politisk fågel
vet jag faktiskt inte vad det syftar på kanske politisk fånge annars en av följande
"moderat blåmes"
"kommunistiska rödhake"
"miljöpartiets gröngöling"
"feministiskt initiativ flamingon"
det talas ju oändligt mycket skit i media å överallt så då kanske en
fisbok
vore nåt eller så har man studerat en sådan för att vräka ur sig allahanda skit...
p u s s






Kommentarer

  1. Precis vad jag behövde denna deprimerande novemberonsdag. Tusen tack:-)
    När jag såg ditt förslag "feministiskt initiativ flamingon", tänkte jag på "swingers" också. Då är samlingen komplett;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR