THE DÅRHUS DIARIES

 när jag nu ändå bjuder på tokigheter ur mitt arkiv kan jag lika gärna fylla på med en del galna foton från fejan

allt går bra med korsen
ingen aning vad det är för kors men alltid kul när saker funkar å så har vi ju alla vårt kors att bära

min studieteknik har inte förnedrats något sen förra veckan
det var ju skönt sån mobbning vill vi ju definitivt inte veta av
det här sätet som jag har har pluggat hittills har funkat bra för mig
kul för honom henne den det själv är jag benägen att hålla mig långt ifrån diverse säten låter aningen suspekt å småäckligt
p u s s 



Kommentarer

  1. Hahaha! Första bilden förstår jag inte - ooops;-) Tvåan - check! Studietekniken - check! Morot eller Rottweiler - hahaha:-) Sätet - check! Sista bilden - hahaha:-)
    Härliga skratt du bjuder på denna trista torsdag:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får ju lysa upp tillvaron lite på en "tråktorsdag"....på första bilden har vattnet gått på den gravida.... :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR