JULEN VARAR ÄN TILL . . .

...ja inte vet jag men i alla fall ett bra tag till

denna vecka är både bästa makan å jag lediga å det betyder

j u l m y s

vill säga bara ta det lugnt njuta av livet å dess goda såsom vinterlandskapet 
vår doftande julgran 
allt julpynt 
tända ljus 
lite mat 
lite dryck 
lite (?) godis 
julmusik 
jul-tv 
läsa . . .
bara ta det som det kommer typ
tiden går ju alldeles för fort så det gäller att försöka stanna upp lite grann för tids nog drar vardagen igång igen
så . . . 
låtom oss njuta

p u s s 



Kommentarer

  1. Då din julgran doftar antar jag att den inte är gjord i plast;-) Sedan gillar jag det "veckade" ljuset på fatet. Snyggt. En sådan kombo har jag aldrig sett.
    NJUUUUUUUt av ledigheten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hemma hos oss MÅSTE det vara en riktig gran!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR