SKYLTSÖNDAG #455

 bp kallar å jag skyltar 

så coolt att skylta med örebro hockeys logga på sin villa enkelt men häftigt 
bästa dotterns hemgjorda är väldigt väldigt mumsig
baksidan tillhör också skylten fast här hade det nog kvittat ty framsidan var bra sleten
ovanstående var en seriös annons på en facebook sida för bostäder i skaraborgs län
men ack så mysko man undrar vad han hon den det rökt för nåt...
- - - - - 
avslutningsvis ett fynd från fb där jag gillar budskapet starkt
ha en fin söndag

p u s s


Kommentarer

  1. Som alltid, bra skyltat med glimten I ögonvrån. Den sista är ju bara för bra . Ett bra motto att hålla sig till.
    Allt gott inför veckan som kommer.
    Pst, det gick bra, jag går vidare till nästa nivå. Tack för frpgan😊
    PS.

    SvaraRadera
  2. Inte kände jag igen Örebro Hockeys logga. Den måste vara väldigt "stiliserad", men guuuuu så fin den är. Den loggan har villaägaren verkligen jobbat bra med:-)
    Din dotter är så himla duktig på att göra tilltalande skyltar som den här till marmeladen. Baksidan av skylten ser ut som en gammal nött spegel som inte är en spegel längre;-)
    Skrattade gott åt annonsen. Skribenten var antingen hög eller full. Och katten Gustaf har alltid varit min förebild. Min Garfield sitter på sänggaveln:-)
    Tusen tack för att du skyltar och länkar:-)

    SvaraRadera
  3. Bästa dottern är ju otrolig :) Jag hoppas hon inte blev ledsen för att mitt hockeylag gick vinnande ur striden igår, jag viste på ngt vis att vi skulle vinna med två noll, ja det sista i öppen bur, nu hade jag fel på målgörare bara, jag hade tippat på Wedin eller Petterson. Det här med att göra ingenting ska jag ta upp med facit ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte ens att dottern kollade på hockeyn i lördags......så du har lite flyt med tippandet, alltid nåt......hoppas facit har förstånd nog att inse det goda i budskapet!

      Radera
    2. Vissa saker äro inte lönt att diskutera :(

      Radera
  4. Jag blir heller aldrig färdig med att göra ingenting. Därför är jag också sen med att hälsa på skyltkompisarna.Jag hade aldrig känt igen hockey-loggan! Örebro? Vilken serie spelar de i? Undrar hon som bor nära Leksand...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog tyvärr lite samma här, men tänker försöka bli bättre på att kolla in andra skyltare.....Örebro har spelat i SHL i över 10 år å det där sista ordet i ditt inlägg blundar jag för....usch.... ;)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR