THE DÅRHUS DIARIES

 fick en nying av min gamla kollega häromdan så vad sägs om . . . 

jag vill jobba som tändläkare
vill han hon den det gå i dynamitharrys fotspår å putta på stubin eller är han hon den det inspirerad av alla dessa sprängningar . . .
här kommer en gammal goding (?)
om jag behöver hjälp så är det enkelt att kontakta läraren på en istärning och
få hjälp
har aldrig sett nån lärare på en istärning så tanken bakom denna utsaga är
höljt i största möjliga dunkel . . .
p u s s 

p.s. bilderna visar en solnedgång över skövde


Kommentarer

  1. Otroligt fin bild av solnedgången:-)
    Jo, varför inte! En tandläkare som jag kan tänkas tända på - mmmmhhhhh;-)
    Med tanke på att istärningar smälter rätt så fort är det kanske inte helt så enkelt att kontakta läraren;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, nä då får det bli en snabbis.... :)

      Radera
  2. Hihihi ... fattade ingenting. Nu känner jag mig helt dum i huvudet 😅

    Visst var du en av dem som hade problem att kommentera wordpress-bloggar?
    Undrar om du kan ha hjälp av tipset i mitt senaste inlägg.
    https://imittandratankerum.wordpress.com/2024/03/20/problem-att-kommentera-pa-wordpress/
    Ha det gött!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har kommenterat hos dig, det funkade med "procenten" före mejladressen.... :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR