ANTINGEN ELLER

elisa bjuder in att svara på fem nya fräscha frågor...klart man hänger på

vill du hellre laga mat eller ta hand om disken
kan tänka mig båda....att diska är rogivande å lite småmysigt men får jag välja skulle det bli matlagning där får jag utlopp för min kreativitet
2
går du hellre på en aktivitet utomhus eller inomhus
beror alldeles på själva aktiviteten men generellt kanske inomhus blir enklare för då är man inte beroende av vädret
3
handlar du hellre online eller i affär
helt klart affär men men men problemet är att det numera är gallerior å stormarknader som gäller  å det är jag inte så förtjust i jag gillar personlig service av expediter som kan sin sak å brinner för sina varor
4
tittar du på soluppgång eller solnedgång
eftersom jag är mer kvälls- än morronpigg har det nog bara blivit nedgångar å många av dem helt magiska på den tiden vi tillbringade somrarna på norra öland
5
väljer du upplevelser under en semester eller göra ingenting
en blandning av båda delarna är ju bäst men om jag nu ska välja blir det nog att göra ingenting typ läsa ligga å filosofera lyssna på musik
ha en fin fredag

p u s s 




Kommentarer

  1. Inte helt otippat så är vi typ hundraprocent överens idag. Undantag kanske gallerior. Jag är ju "uppväxt" med Täby Centrum, så känns det i alla fall, och kan berätta att "mindre" kedjor faktiskt har välutbildad och kunnig personal som "kan sin sak. Det gäller både kläder och livsmededel/kött/fisk/ost faktiskt.
    Och vad gäller din bild - visst vore det fint om vädergudarna kunde bestämma sig om de vill ha vinter eller vår just nu...

    PS. Jag älskar diska och äta mat, men inte laga den;-) DS.

    SvaraRadera
  2. Men du har ju snö!!! På med skidan igen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har dessvärre inte haft framme dem på hela vintern... :(

      Radera
  3. Jag hade svarat ganska så lika förutom när det gäller inköpen. Jag beställer en del via nätet, främst beroende på att det oftast är bättre priser. Samtidigt så vill jag att våra butiker ska finnas kvar så därför blir det en del inköp där också. Den lilla bokhandeln är en butik som jag värnar om så där köps en del.
    På en semester vill jag ha båda delarna och kan inte välja det ena eller det andra.

    Trevlig lördag!

    Znogge

    SvaraRadera
    Svar
    1. Böcker köper jag dessvärre nästan bara på nätet, det är billigast, köper inte ens på bokrean längre... :(

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR