APRIL APRIL

 den gör sannerligen precis som den vill å den dag som idag är ville den överraska (chocka?) oss med snö

nu på eftermiddagen är allt borta igen tack å löv ... 

ja löv ja det har vi kvar sen förra hösten de får väl åka ut med vårbruket så småningom


å igår röstades då också äntligen (?) "könstillhörighetslagen" (?!?)
(var tvungen att googla för att få till stavningen)
igenom i riksdagen  å det känns skönt då slipper jag dra ner brallorna för att kolla om jag ligger rätt...
😂 😮 😱

p u s s 



Kommentarer

  1. Aprilsnö ger fåragö, det har ju säkert hört till lust och leda...men aprilsnön göder din trädgård..
    Vilket ord...könstillhörighetslagen.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aldrig hört faktiskt, men gödsel till trädgår´n är ju välkommet!

      Radera
  2. Ja, min kompis från Örebro mejlade och berättade vilken syn han möttes av i morse. Han var aningen nedslagen.
    Den där nya lagen är det fler som har kommenterat. Hade som vanligt noll koll och googlade. Kan lugnt påstå att jag inte förstod vad den nya lagen innebär. Min IQ var helt enkelt för låg...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte (dessvärre) att det har med IQ att göra ....det är helt enkelt så långsökt att vi "vanliga" kanske lite äldre har svårt att ta till oss det hela....

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

NATTÅG (?) MED IS I KUPÉN

AUTOMAT . . .

SPEGLINGAR